Skip to main content

Online Trading System Uml Diagrammer


Bruk saksdiagrammer Bruk saksdiagrammer I tillegg til å introdusere brukstilfeller som hovedelementer i programvareutvikling, introduserte Jacobson (1994) også et diagram for å visualisere brukstilfeller. Brukssagsdiagrammet er også nå en del av UML. Mange finner denne typen diagram nyttig. Imidlertid må jeg understreke at du ikke trenger å tegne et diagram for å bruke brukstilfeller. En av de mest effektive prosjektene jeg vet at brukte brukstilfeller involverte å holde hver på et indekskort og sortere kortene i hauger for å vise hva som trengs for bygging i hver iterasjon. Figur 3-2 viser noen av brukssaker til et finansielt handelssystem. Figur 3-2. Bruk saksdiagram En skuespiller er en rolle som en bruker spiller med respekt for systemet. Det er fire aktører på figur 3-2: Handelsdirektør, Trader, Sælger og Regnskapssystem. (Ja, jeg vet at det ville være bedre å bruke ordrollen, men tilsynelatende var det en feil fra svensk.) Det vil trolig være mange forhandlere i den givne organisasjonen, men når det gjelder systemet, spiller de alle den samme rollen. En bruker kan også spille mer enn én rolle. For eksempel kan en seniorhandler spille rollen som Trading Manager og også være en vanlig handelsmann. En Trader kan også være en selger. Når det handler om skuespillere, er det viktig å tenke på roller i stedet for folk eller jobbtitler. Skuespillere utfører brukstilfeller. En enkelt skuespiller kan utføre mange brukssaker omvendt, en brukstilfelle kan ha flere skuespillere som utfører det. I praksis finner jeg at skuespillere er mest nyttige når de prøver å komme opp med brukstilfeller. På grunn av et stort system, kan det ofte være vanskelig å komme opp med en liste over brukstilfeller. Det er lettere i disse situasjonene å komme frem til listen over skuespillere først, og deretter prøve å utarbeide brukstilfeller for hver skuespiller. Skuespillere trenger ikke å være menneske, selv om skuespillere er representert som stavfigurer i et brukskodediagram. En skuespiller kan også være et eksternt system som trenger litt informasjon fra dagens system. På figur 3-2 kan vi se behovet for å oppdatere regnskapsregnskapet. Det er flere variasjoner på hva folk viser som skuespillere. Noen mennesker viser hvert eksternt system eller menneske skuespiller på bruksskemaet, andre foretrekker å vise initiatøren av brukssaken. Jeg foretrekker å vise skuespilleren som får verdi fra brukssaken, som noen refererer til som den primære skuespilleren. Men jeg tar ikke dette for langt. Jeg er glad for at regnskapssystemet blir verdifullt, uten å prøve å finne ut den menneskelige skuespilleren som får verdi fra regnskapssystemet som ville medføre modellering av regnskapssystemet selv. Når det er sagt, bør du alltid stille spørsmål om brukstilfeller med systemaktører, finne ut hva de reelle brukermålene er, og vurdere alternative måter å møte disse målene på. Når jeg jobber med skuespillere og bruker saker, bekymrer jeg meg ikke for mye om hva de eksakte relasjonene er blant dem. Mesteparten av tiden, hva jeg egentlig er etter, er brukstilfeller skuespillerne er bare en måte å komme seg dit. Så lenge jeg får alle brukssaker, er jeg ikke bekymret for detaljene til skuespillerne. Det er noen situasjoner hvor det kan være verdt å spore skuespillerne senere. Systemet må kanskje konfigurere for ulike typer brukere. I dette tilfellet er hver type bruker en skuespiller, og brukstilfellene viser deg hva hver skuespiller trenger å gjøre. Sporing av hvem som ønsker brukssaker kan hjelpe deg med å forhandle prioriteringer blant ulike aktører. Noen brukstilfeller har ikke klare lenker til bestemte aktører. Vurder et verktøy selskap. Det er klart at et av brukstilfellene er Send Out Bill. Det er imidlertid ikke så lett å identifisere en tilknyttet skuespiller, men. Ingen bestemt brukerrolle ber om en regning. Regningen sendes til kunden, men kunden ville ikke motta om det ikke skjedde. Den beste gjetningen hos en skuespiller her er Faktureringsavdelingen, ved at den får verdi fra brukssaken. Men fakturering er vanligvis ikke involvert i å spille ut brukssaken. Vær oppmerksom på at noen brukstilfeller ikke kommer frem som et resultat av prosessen med å tenke på brukstilfeller for hver skuespiller. Hvis det skjer, ikke bekymre deg for mye. Det viktige er å forstå brukstilfeller og brukermålene de tilfredsstiller. En god kilde for å identifisere brukstilfeller er eksterne hendelser. Tenk på alle hendelsene fra omverdenen som du vil reagere på. En gitt hendelse kan forårsake en systemreaksjon som ikke involverer brukere, eller det kan forårsake reaksjon primært fra brukerne. Å identifisere hendelsene som du må reagere på, vil hjelpe deg med å identifisere brukstilfeller. Bruk sakrelasjoner I tillegg til koblingene mellom aktører og brukstilfeller kan du vise flere typer forhold mellom brukstilfeller. Inkludert forhold oppstår når du har en del av atferd som er lik over flere bruksområder, og du vil ikke fortsette å kopiere beskrivelsen av atferden. For eksempel, både Analyze Risk and Price Deal krever at du verdsetter avtalen. Beskrive avtale verdsettelse innebærer en god del av skriving, og jeg hater kopi og lim. Så jeg spunnet bort en egen Value Deal bruk saken for denne situasjonen og referert til den fra de opprinnelige brukssaken. Du bruker bruk case generalisering når du har en bruk sak som ligner på en annen bruk sak, men gjør litt mer. I virkeligheten gir dette oss en annen måte å fange alternative scenarier på. I vårt eksempel er det grunnleggende brukstilfellet Capture Deal. Dette er tilfellet der alt går jevnt. Ting kan imidlertid opprøre en jevn opptak av en avtale. Den ene er når en grense overskrides, for eksempel det maksimale beløpet handelsorganisasjonen har etablert for en bestemt kunde. Her utfører vi ikke den vanlige oppførselen som er knyttet til den oppgitte brukssaken, vi utfører et alternativ. Vi kunne sette denne varianten i bruk Capture Deal-brukssaken som et alternativ, som i tilfellet Kjøp et produktbruk som jeg tidligere beskrev. Imidlertid kan vi føle at dette alternativet er tilstrekkelig annerledes til å fortjener et eget brukstilfelle. Vi legger den alternative banen i et spesialisert brukstilfelle som refererer til basisbrukstilfellet. Den spesialiserte brukssaken kan overstyre enhver del av basebrukssaken, selv om den fortsatt skal være om å tilfredsstille det samme viktige brukermål. Et tredje forhold, som jeg ikke har vist på figur 3-2, kalles forlengelse. I hovedsak ligner dette generalisering, men med flere regler til det. Med denne konstruksjonen kan det utvidede brukstilfellet legge til oppførsel til basebrukssaken, men denne gangen skal basebrukssaken deklarere visse utvidelsespunkter, og den utvidede brukssaken kan bare legge til ekstra atferd ved disse utvidelsespunktene. (Se Figur 3-3.) Figur 3-3. Utvid forhold Et brukstilfelle kan ha mange utvidelsespunkter, og et utvidet brukstilfelle kan utvide ett eller flere av disse utvidelsespunktene. Du angir hvilke som ligger på linjen mellom brukstilfeller på diagrammet. Både generalisering og forlengelse gjør at du kan dele opp et brukstilfelle. Under utarbeidelsen splittes jeg ofte til brukssaker som blir for komplisert. Jeg splittet under byggeprosjektet av prosjektet hvis jeg finner ut at jeg ikke kan bygge hele brukskassen i en iterasjon. Når jeg deler, liker jeg å gjøre det normale tilfellet først og variasjonene senere. Bruk følgende regler. Bruk inkluderer når du gjentar deg i to eller flere separate brukstilfeller, og du vil unngå repetisjon. Bruk generalisering når du beskriver en variasjon på normal oppførsel, og du ønsker å beskrive det tilfeldig. Bruk utvide når du beskriver en variasjon i normal oppførsel, og du ønsker å bruke mer kontrollert skjema og erklære utvidelsespoengene i basebrukssaken. Bruk sakdiagrammer Bruk sakdiagrammer I tillegg til å innføre bruksområder som hovedelementer i programvareutvikling, Jacobson (1994) introduserte også et diagram for visualisering av brukstilfeller. Brukssagsdiagrammet er også nå en del av UML. Mange finner denne typen diagram nyttig. Imidlertid må jeg understreke at du ikke trenger å tegne et diagram for å bruke brukstilfeller. En av de mest effektive prosjektene jeg vet at brukte brukstilfeller involverte å holde hver på et indekskort og sortere kortene i hauger for å vise hva som trengs for bygging i hver iterasjon. Figur 3-2 viser noen av brukssaker til et finansielt handelssystem. Figur 3-2. Bruk saksdiagram En skuespiller er en rolle som en bruker spiller med respekt for systemet. Det er fire aktører på figur 3-2: Handelsdirektør, Trader, Sælger og Regnskapssystem. (Ja, jeg vet at det ville være bedre å bruke ordrollen, men tilsynelatende var det en feil fra svensk.) Det vil trolig være mange forhandlere i den givne organisasjonen, men når det gjelder systemet, spiller de alle den samme rollen. En bruker kan også spille mer enn én rolle. For eksempel kan en seniorhandler spille rollen som Trading Manager og også være en vanlig handelsmann. En Trader kan også være en selger. Når det handler om skuespillere, er det viktig å tenke på roller i stedet for folk eller jobbtitler. Skuespillere utfører brukstilfeller. En enkelt skuespiller kan utføre mange brukssaker omvendt, en brukstilfelle kan ha flere skuespillere som utfører det. I praksis finner jeg at skuespillere er mest nyttige når de prøver å komme opp med brukstilfeller. På grunn av et stort system, kan det ofte være vanskelig å komme opp med en liste over brukstilfeller. Det er lettere i disse situasjonene å komme frem til listen over skuespillere først, og deretter prøve å utarbeide brukstilfeller for hver skuespiller. Skuespillere trenger ikke å være menneske, selv om skuespillere er representert som stavfigurer i et brukskodediagram. En skuespiller kan også være et eksternt system som trenger litt informasjon fra dagens system. På figur 3-2 kan vi se behovet for å oppdatere regnskapsregnskapet. Det er flere variasjoner på hva folk viser som skuespillere. Noen mennesker viser hvert eksternt system eller menneske skuespiller på bruksskemaet, andre foretrekker å vise initiatøren av brukssaken. Jeg foretrekker å vise skuespilleren som får verdi fra brukssaken, som noen refererer til som den primære skuespilleren. Men jeg tar ikke dette for langt. Jeg er glad for at regnskapssystemet får verdi uten å prøve å finne ut den menneskelige skuespilleren som får verdi fra regnskapssystemet, noe som vil medføre modellering av regnskapssystemet selv. Når det er sagt, bør du alltid stille spørsmål om brukstilfeller med systemaktører, finne ut hva de reelle brukermålene er, og vurdere alternative måter å møte disse målene på. Når jeg jobber med skuespillere og bruker saker, bekymrer jeg meg ikke for mye om hva de eksakte relasjonene er blant dem. Mesteparten av tiden, hva jeg egentlig er etter, er brukstilfeller skuespillerne er bare en måte å komme seg dit. Så lenge jeg får alle brukssaker, er jeg ikke bekymret for detaljene til skuespillerne. Det er noen situasjoner hvor det kan være verdt å spore skuespillerne senere. Systemet må kanskje konfigurere for ulike typer brukere. I dette tilfellet er hver type bruker en skuespiller, og brukstilfellene viser deg hva hver skuespiller trenger å gjøre. Sporing av hvem som ønsker brukssaker kan hjelpe deg med å forhandle prioriteringer blant ulike aktører. Noen brukstilfeller har ikke klare lenker til bestemte aktører. Vurder et verktøy selskap. Det er klart at et av brukstilfellene er Send Out Bill. Det er imidlertid ikke så lett å identifisere en tilknyttet skuespiller, men. Ingen bestemt brukerrolle ber om en regning. Regningen sendes til kunden, men kunden ville ikke motta om det ikke skjedde. Den beste gjetningen hos en skuespiller her er Faktureringsavdelingen, ved at den får verdi fra brukssaken. Men fakturering er vanligvis ikke involvert i å spille ut brukssaken. Vær oppmerksom på at noen brukstilfeller ikke kommer frem som et resultat av prosessen med å tenke på brukstilfeller for hver skuespiller. Hvis det skjer, ikke bekymre deg for mye. Det viktige er å forstå brukstilfeller og brukermålene de tilfredsstiller. En god kilde for å identifisere brukstilfeller er eksterne hendelser. Tenk på alle hendelsene fra omverdenen som du vil reagere på. En gitt hendelse kan føre til en systemreaksjon som ikke involverer brukere, eller det kan forårsake en reaksjon primært fra brukerne. Å identifisere hendelsene som du må reagere på, vil hjelpe deg med å identifisere brukstilfeller. Bruk sakrelasjoner I tillegg til koblingene mellom aktører og brukstilfeller kan du vise flere typer forhold mellom brukstilfeller. Inkludert forhold oppstår når du har en del av atferd som er lik over flere bruksområder, og du vil ikke fortsette å kopiere beskrivelsen av atferden. For eksempel, både Analyze Risk and Price Deal krever at du verdsetter avtalen. Beskrive avtale verdsettelse innebærer en god del av skriving, og jeg hater kopi og lim. Så jeg spunnet bort en egen Value Deal bruk saken for denne situasjonen og referert til den fra de opprinnelige brukssaken. Du bruker bruk case generalisering når du har en bruk sak som ligner på en annen bruk sak, men gjør litt mer. I virkeligheten gir dette oss en annen måte å fange alternative scenarier på. I vårt eksempel er det grunnleggende brukstilfellet Capture Deal. Dette er tilfellet der alt går jevnt. Ting kan imidlertid opprøre en jevn opptak av en avtale. Den ene er når en grense overskrides, for eksempel det maksimale beløpet handelsorganisasjonen har etablert for en bestemt kunde. Her utfører vi ikke den vanlige oppførselen som er knyttet til den oppgitte brukssaken, vi utfører et alternativ. Vi kunne sette denne varianten i bruk Capture Deal-brukssaken som et alternativ, som i tilfellet Kjøp et produktbruk som jeg tidligere beskrev. Imidlertid kan vi føle at dette alternativet er tilstrekkelig annerledes til å fortjener et eget brukstilfelle. Vi legger den alternative banen i et spesialisert brukstilfelle som refererer til basisbrukstilfellet. Den spesialiserte brukssaken kan overstyre enhver del av basebrukssaken, selv om den fortsatt skal være om å tilfredsstille det samme viktige brukermål. Et tredje forhold, som jeg ikke har vist på figur 3-2, kalles forlengelse. I hovedsak ligner dette generalisering, men med flere regler til det. Med denne konstruksjonen kan det utvidede brukstilfellet legge til oppførsel til basebrukssaken, men denne gangen skal basebrukssaken deklarere visse utvidelsespunkter, og den utvidede brukssaken kan bare legge til ekstra atferd ved disse utvidelsespunktene. (Se Figur 3-3.) Figur 3-3. Utvid forhold Et brukstilfelle kan ha mange utvidelsespunkter, og et utvidet brukstilfelle kan utvide ett eller flere av disse utvidelsespunktene. Du angir hvilke som ligger på linjen mellom brukstilfeller på diagrammet. Både generalisering og forlengelse gjør at du kan dele opp et brukstilfelle. Under utarbeidelsen splittes jeg ofte til brukssaker som blir for komplisert. Jeg delte opp i byggeprosjektet av prosjektet hvis jeg finner ut at jeg ikke kan bygge hele brukskassen i en iterasjon. Når jeg deler, liker jeg å gjøre det normale tilfellet først og variasjonene senere. Bruk følgende regler. Bruk inkluderer når du gjentar deg i to eller flere separate brukstilfeller, og du vil unngå repetisjon. Bruk generalisering når du beskriver en variasjon på normal oppførsel, og du ønsker å beskrive det tilfeldig. Bruk utvide når du beskriver en variasjon på normal oppførsel, og du ønsker å bruke den mer kontrollerte formen, og deklarerer utvidelsespoengene i basen din. Case Bruk eksempler på eksempler på forretningsmessige bruksområder Flyveinsjekk og sikkerhetssjekkeringsvirksomhet modell Formål. Et eksempel på et forretningsmessig tilfelle diagram for flyplass innsjekking og sikkerhet screening. Sammendrag. Bedriftsbrukstilfeller er individuell innsjekking, gruppekontroll (for grupper av turister), sikkerhetsscreening, etc. - som representerer forretningsfunksjoner eller prosesser som foregår i en flyplass og serverer passasjerbehov. Restaurant forretningsmodell Formål. To alternative eksempler på forretningsbruk saksdiagram for en restaurant - ekstern og intern virksomhet visninger av en restaurant. Sammendrag. Flere forretningsaktører har noen behov og mål som relatert til restaurant - og forretningsbrukstilfeller som uttrykker forventninger til skuespillerne fra virksomheten. Eksempler på systembrukstilstandsdiagrammer Billettsalgsmaskin Formål. Vis at billettsalgsmaskinen tillater pendlere å kjøpe billetter. Sammendrag. Det ultimate målet med en pendler i forhold til vår billettsalgsmaskin er å kjøpe en billett. Vi har en enkelt kjøpskurvs brukskasse, da denne salgsautomat ikke gir noen andre tjenester. Billettsalgsmaskinen er et emne i eksemplet brukstilstandsdiagram. Pendler og Bank er våre skuespillere. begge deltar i brukskupongen. Bank ATM UML bruk saksdiagrammer eksempler Formål. Beskriv brukstilfeller som en automatisert tellermaskin (ATM) eller den automatiske banktjenesten (ABM) gir til bankkunder. Sammendrag. Kunden bruker et bankautomat for å sjekke saldoer på bankens bankkontoer, deponere midler, ta ut penger og overfør penger (bruk saker). ATM-tekniker gir vedlikehold og reparasjoner til minibanken. Salgssted (POS) terminal Formål. Et eksempel på brukstilfeller for et salgssted (POS) Terminal eller Checkout i et supermarked. Sammendrag. Checkout bruk saken involverer kunden, klienten og Credit Payment Service aktører og inkluderer skanning elementer, beregning av totalt og skatt, og betaling bruk saker. Dette er et eksempel på en stor og kompleks brukstilfelle som er delt inn i flere mindre brukstilfeller. e-bibliotekets Internett-tilgangskatalog (OPAC) Formål. Liste på øverste nivå bruk tilfeller for e-Library online offentlig tilgang katalog. Sammendrag. Bibliotekskonsulenter kan søke bibliotekskatalog online for å finne ulike ressurser - bøker, tidsskrifter, lyd og visuelle materialer eller andre elementer under kontroll av biblioteket. Kunden kan reservere eller fornye element, gi tilbakemelding og administrere kontoen sin. Brukerhåndbok for online shopping Saksdiagram Formål. Gi toppnivå bruk tilfeller for en web kunde å gjøre kjøp online. Sammendrag. Web kunde skuespiller bruker noe nettsted for å foreta kjøp online. Øverste nivå bruk saker er View Items. Lag kjøp og kunderegistrering. Kredittkortbehandlingssystem Formål. Definer store brukstilfeller for et kredittkortbehandlingssystem (kredittkortbetaling gateway). Sammendrag. Selgeren sender en kredittkorttransaksjonsforespørsel til kredittkortbetalingsgatewayen på vegne av en kunde. Bank som utstedte kunder kredittkort er skuespiller som kunne godkjenne eller avvise transaksjonen. Hvis transaksjonen er godkjent, overføres midler til handelsbankens bankkonto. Nettstedadministrasjon Formål. Nettstedsadministrasjon eller administrasjon UML bruk saksdiagrammer eksempel. Sammendrag. Nettstedadministrator skuespilleren kan administrere brukergrupper, brukere, bruker økter og logger. Help Desk-ansatte bruker en delmengde av funksjoner som er tilgjengelige for Nettstedadministratoren. Sykehusforvaltning Formål: Beskriv store tjenester (funksjonalitet) som tilbys av en sykehusmottakelse. Sammendrag. Dette UML bruk saksdiagram eksempel viser skuespiller og bruk saker for en sykehus mottak. Sykehusmottakets undersystem eller modul støtter noen av de mange oppgavene til en sykehusresepsjonist. Resepsjonistplanlegger pasientavtale og opptak til sykehuset, samler informasjon fra pasienten via telefon og / eller ved pasientens ankomst til sykehuset. For pasienten som skal bli på sykehuset (pasienten) skal hun eller han ha en seng tildelt i en menighet. Resepsjonistene kan også motta pasienters betalinger, registrere dem i en database og gi kvitteringer, filforsikringskrav og medisinske rapporter. Radiologi diagnostisk rapportering UML bruk case diagram eksempel Formål: Radiologi diagnostisk rapportering UML bruk case diagram eksempel for Simple Image og Numeric Report (SINR) IHE Radiology Integration Profile. Sammendrag. I første fase av diagnostisk rapportering registrerer en lege en diagnose ved å generere et utkast til DICOM Structured Report (SR) - objekt. Rapport Creator-skuespiller sender det DICOM SR-objektet til Report Manager. Ekstern rapportregisteret Tilgangspartner er en gateway for å skaffe andre bedriftsavdelingsrapporter, for eksempel Laboratorium og patologi, fra Imaging-avdelingen. Programvarevern og lisensiering Formål: Bruk et eksempel på sakdiagrammet viser noen forenklet visning av programvarelisensbrukstilfeller som støttes av Sentinel EMS Application. Sammendrag. Sentinel License Development Kit (Sentinel LDK) er en Software Digital Rights Management (DRM) løsning av SafeNet Inc. som gir sterk kopibeskyttelse, beskyttelse for immateriell eiendom (IP) og sikker og fleksibel lisensiering. Sentinel EMS-applikasjonen håndterer tre store arbeidsflyter - lisensplanlegging, ordrebehandling og produksjon, og aktivering av prøveversjon. Legg merke til en stavelsesfeil Velg teksten med musen og trykk Ctrl Enter. Dette dokumentet beskriver UML 2.5 og er basert på OMGtrade Unified Modeling Languagetrade (OMG UMLreg) 2.5 spesifikasjon UML 2.5 FTF - Beta 1. Alle UML diagrammer ble opprettet i Microsoft Visio 2007 eller 2010 ved hjelp av UML 2.2 stenciler. Du kan sende dine kommentarer og forslag til webmaster på webmasteruml-diagrams. org. Opphavsretts kopi 2009-2016 uml-diagrams. org. Alle rettigheter reservert. Aktiver JavaScript for å se kommentarene drevet av Disqus. UML Diagram Den aksepterte åpne standard som brukes i programvare engineering og systemdesign, når modellering objektorientert systemer og forretningsprosesser er kjent som Unified Modeling Language (UML). UML ble opprettet for definisjon, visualisering, design og dokumentasjonssystemer. Det er ikke et programmeringsspråk, men på basis av UML-modellen kan genereres kode. UML bruker generisk sett med grafiske notasjoner for å lage en abstrakt modell av systemet kalt UML-modellen. UML-notatet lar visuelt representere krav, delsystemer, strukturelle og atferdsmønstre, logiske og fysiske elementer, etc. UML definerer 13 typer diagrammer: Klasse (pakke), Brukssak, Sequence, Object, Collaboration, Component, Timing, Interaction Overview, Statlig maskin, sammensatt struktur, aktivitet og distribusjon. Alle disse typene UML Diagrammer kan raskt og enkelt opprettes med kraftig ConceptDraw PRO-programvare utvidet med spesiell Rapid UML-løsning fra Software Development-området av ConceptDraw Solution Park. Rapid UML Rapid UML-løsning utvider ConceptDraw PRO-programvaren med maler, prøver og biblioteker av vektorstensiler for rask tegning av UML-diagrammer ved hjelp av Rapid Draw-teknologi.

Comments

Popular posts from this blog

Pnb Forex Sg

Worlds Trusted Valuta Authority North American Edition Dollaren og yenen fikk i motsetning til de fleste andre valutaer, mens euroen tok en ban på de siste politiske bevegelsene i Frankrike, da den første runden av presidentvalget den 23. april trekkes nærmere. EUR-USD dyttet tilbake under 1.0600 etter. Les mer X25B6 2017-03-06 12:30 UTC Europeisk utgave Dollaren har løst seg sammen med andre markeder som utgivelsen av februar-lønnsrapporten i februar på fredag, og Feds-politikkbeslutningen neste onsdag forventes. USD-JPY er i øvre 113s etter å ha logget en fire-sesong lav i går på. Les mer X25B6 2017-03-07 08:10 UTC Asian Edition FX-handel var stille i N. Y. på mandag, med store dollar-parringer som stod inne i relativt smal handel varierte. Greenbacken var stort sett høyere, men sannsynligvis på baksiden av nesten bakt i kakeutsikter for en Fed-renteøkning neste uke. Les mer X25B6 2017-03-06 19:20 UTCSingapera Padala Raffle Promo Remit på PNB Singapore fra 1. oktober 2016 til 14. feb

Vkc Forex Ahmedabad Adresse

Vilkår amp betingelser VELKOMMEN TIL ESSEL FINANSIERING VKC FOREX PRIVACY POLICY. Essel Finance VKC Limited vet at du bryr deg om hvordan informasjon om deg blir brukt og delt og vi setter pris på din tillit til oss å gjøre det nøye og fornuftig. Denne policyen beskriver privatpolitikken til Essel Finance VKC. Denne personvernpolitikken er ment å hjelpe deg med å forstå hvilke data vi samler inn, hvorfor vi samler det og hva vi gjør med det. Dette er viktig, vi håper du vil ta deg tid til å lese den nøye. Ved å besøke Essel Finance VKC nettside (esselforex), aksepterer du og samtykker i praksis som er beskrevet i denne personvernpolitikken. Innsamling av personlig informasjon Vi samler inn informasjon på følgende måter: Når du gjør en forespørsel eller et kjøp fra vår nettside eller gjennom vårt kundeserviceteam - via e-post, brev, faks, telefon eller i fysisk butikk. Når du bruker våre tjenester eller ser innhold levert av Essel Finance VKC, samler og lagrer vi automatisk informasjon

No Tap Binær Opsjonsstrategi

Ingen tap Binær alternativer For handel binær alternativ er ekstremt god lokal liten og lærte å gjøre det hjemmefra. En handelsmann med markedene er involvert i forex trading strategier: strammere i løpet av det bør du vurdere dine utgifter hver måned. Du kan ende opp med å gjøre raske beslutningspenger penger på Forex markedet er en av de enkleste og lignende typen metode hvor futures og aksjer. I en binær plan hadde under 5k på kjøperen et stadig mer populært selskap kollektivt. Den neste delen av næringene for å vokse så kunne det nummeret. Ingen marginer Leveraging og dets bevegelser på diagrammer grafer av utvalgstrender og hvordan du lettere kan bygge opp en lang kjede av vår. Det vil få en til å finne dette veldig fremtredende (i noen tilfeller er det å være differensiering av to strategier for å få lønnsomt ende opp til så mye som Panda Man of Key raid vellykket i papiret som aldri er en kjedelig oppgave. Siden de fleste tilrådelig å sende inn investeringsprognosen din med 10 p